Veel gestelde vragen

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet nodig om een account aan te maken. Bestellen gaat heel simpel. U geeft uw naam, adres en postcode / plaatsgegevens door en maakt de bestelling aan.

Maar het is wel zo dat als u van te voren een account aangemaakt heeft, u sneller door het bestel- en betaalproces heen gaat omdat uw gegevens al genoteerd staan in het systeem.

Wordt de BTW apart berekend?

vanaf 7 januari 2022 wordt er weer btw op de faktuur vermeld.

Hoe kan het dat ik geen email ontvangen heb?

Kijk altijd eerst in de Spam bak, het gebeurt regelmatig dat emails daarin terechtkomen.

Hoe kan ik een bestelling betalen?

Dat kan door bankoverschrijving, elektronisch via Ideal of via Paypal. Bankoverschrijving is geen afterpay. De bestelling wordt afgestuurd nadat de betaling ontvangen is.

Dit is jammer genoeg noodzakelijk. De kosten voor Ideal per bestelling zijn 0,45 cent, voor Paypal is dat nog meer. Als iemand voor een heel klein bedrag bestelt is uitzoeken, verpakken en afsturen veel duurder dan de aankoop. Dat is dus niet economisch en levert verlies op. Het minimum bestelbedrag is 4 euro.

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling gehad, ik heb wel betaald!

Soms verdwijnt een email in de Spambox, controleer die altijd. Het komt ook voor dat er een typefout in het emailadres gemaakt is, de email kan dan onmogelijk aankomen.

Moet ik lang wachten op mijn bestelling?

Over het algemeen zal een bestelling zp snel mogelijk verzonden worden zodra de betaling hiervoor ontvangen is. Dat kan op dezelfde dag zijn of een of twee dagen erna.

Mocht afsturen langer duren, door bijzondere omstandigheden, dan wordt hierover altijd een email gestuurd met informatie.

Hoe weet ik of mijn bestelling afgestuurd is?

Zodra een bestelling verzonden is, wordt er een email gestuurd. Als het om een brievenbuspakje, gewoon pakket of aangetekend pakket gaat worden de track en trace gegevens meegestuurd.

Kan mijn bestelling ook in een envelop afgestuurd worden?

 U kunt uiteraard kiezen voor verzending per envelop, dit is mogelijk via het verzend menu. Let wel op: verzending per envelop is zonder track en trace. Deze verzending geschiedt op eigen risico! Wegens personele problemen bij Post.NL kan het dagen tot soms wel een week duren voordat een envelop bezorgd wordt. Hier kunnen wij helaas niets aan doen.

Kan ik ook via email een bestelling doorgeven?

U kunt altijd per email laten weten wat u wilt bestellen. Dan wordt de bestelling voor u ingevoerd en u krijgt daarvan de bevestiging toegestuurd. De betaling kan dan per bankoverschrijving plaatsvinden en uw bestelling wordt afgestuurd nadat uw betaling ontvangen is.

Mag er iets geruild worden of teruggestuurd?

Dat is altijd mogelijk. Stuur een email naar [email protected]. De kosten voor de retourzending zijn, overeenkomstig de geldende algemene voorwaarden voor webwinkels voor uw rekening. Verdere informatie hierover vindt u in onze algemene voorwaarden.

Hoe weet ik of mijn retourzending goed aangekomen is?

Zodra er een retourzending ontvangen is, sturen we daar een bevestiging van naar het opgegeven emailadres. De retourbetaling wordt zsm gemaakt.

Zien de kralen en edelstenen er exact zo uit als op de foto?

De kralen en edelstenen zijn natuurprodukten, de kleur kan altijd iets afwijken, de edelstenen kunnen een ietsje groter of kleiner zijn. Het is ook mogelijk dat door de resolutie van de monitor de kleur wat afwijkt van de gemaakte foto;s.